azarnush

عمل بینی

azarnush

عمل بینی

آزمون نظام مهندسی

به نقل از رابطه ها همگانی اداره نظام صنفی رایانه ای تهران , پیروی تفاهم انجام یافته دربین اداره نظام صنفی رایانه ای ونمایشگاه سبیت آلمان و بسط این رابطه ها درنمایشگاه الکامپ2016 , اداره نظام صنفی رایانه ای سال جاری با برنامه های ویژه خویش در دو بخش , دربرگیرنده غرفه ویژه تالار 6 و تالار استارتاپ ها با حضور 12 استارتاپ برتر اهل ایران درین نمایشگاه بین المللی حضور مییابد . 

به خواسته استفاده مندی از مجال معرفی و تبلیغات تجاری در غرفه اداره نظام صنفی رایانه ای در‌این اتفاق افتاد بین المللی , اداره نظام صنفی رایانه ای با همیاری نماینده قانونی سبیت در کشور‌ایران , بستر قابل قبولی را برای تبلیغات شرکت ها ICT آماده نموده است 

اعضای اداره می‌توانند با تعیین بسته های تبلیغاتی , مارک تجاری خویش را در معرض روءیت کرد هزاران بازدیدکننده و پاویون های تجاری از کشورهای گوناگون حاضر در سبیت 2017 آلمان قرار دهند . 

نمایشگاه سبیت آلمان تحت عنوان بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر دنیا قرار است از20 الی 24 مارس 2017 ( 30 اسفند 1395 تا چهارم فروددین ماه 1396 ) برگزار شود . 



بسته تبلیغاتی زرین ( به ارزش 1500 یورو ) 

- قابلیت حضور یک نفر نماینده کمپانی در غرفه اداره 

- قابلیت و امکان ارائه و پخش بروشورهای تبلیغاتی کمپانی در غرفه اداره 

- قابلیت و امکان حضور , شرکت کردن و تبلیغات در مراسم ویژه روز کشور‌ایران با انگیزه گرد هم آیی پاویون های تجاری از ملل متفاوت 

- قابلیت چاپ 2 اطلاع رسانی تبلیغاتی در خبر نامه آگهی اداره در سبیت 



بسته تبلیغاتی سیمین ( به ارزش 1000 یورو ) 

- قابلیت چاپ 2 اطلاع رسانی تبلیغاتی در خبرنامه آگهی اداره در سبیت 

- قابلیت ارائه و پخش بروشورهای تبلیغاتی کمپانی در غرفه اداره 



بسته تبلیغاتی برنزین ( به ارزش 500 یورو ) : 

- قابلیت و امکان چاپ 2 اطلاع رسانی تبلیغاتی در خبر نامه آگهی اداره در سبیت

آزمون نظام مهندسی

کاهش عارضه ها فعالیت بینی با استفاده از غضروف قفسه سینه

کاهش عارضه ها فعالیت بینی با استفاده از غضروف قفسه سینه 

در سال ۲۰۱۳ , حدود ۲۲۰ هزار آمریکایی کار جراحی بینی انجام دادند و این رقم , فعالیت رینوپلاستی را بعداز کار ارتقاء حجم سینه در موضع دومی فعالیت جراحی پرطرفدار زیبایی قرار داده است . 

بخش اعظمی از بیماران در عجله برای تغییر تحول صورت بینی‌شان , از مخاطرات احتمالی این کار ترمیمی چشم‌پوشی مینمایند . نتایج تحقیقی نو نشان داده که استفاده از غضروف از قفسه سینه خویش مریض می تواند خطر عارضه ها رنج‌آور مرتبط با فعالیت جراحی را کم کند . 

نویسندگان این تحقیق اشاره کردند که «عوارض طولانی‌مدت کلی مرتبط با استفاده غضروف دنده‌ها در رینوپلاستی ذیل بود . زیرا آمار تخریب و جراحت برداشتن هیپرتروفی قفسه سینه بالا بود , جراحان می‌بایست به کاهش این دلایل دقت بیشتری نمایند . » 

به گفته آن ها «تحلیل‌های آتی بایستی تحقیقی با جامعه آماری بزرگ‌تر و تعاریف روشن‌تری از دلایل و پیگیری‌های بلندمدتی را مشتمل بر شود تا نتایج قابل اعتمادتری حاصل شود . » 

دانشمندان راءس پزشکی ملی در سئول کره جنوبی اطلاعاتی برای ۱۰ تحقیق را جمع‌آوری کردند , اطلاعاتی از ۴۵۱ بیماری که با استفاده از غضروف قفسه سینه کار جراحی رینوپلاستی انجام داده بودند . عارضه ها بلندمدت کار جراحی بینی با استفاده از غضروف قفسه سینه , با ‌پیگیری‌هایی که تا ۳۳ ماه بعد از فعالیت جراحی دنبال شد , بررسی شد . هرچند غضروف قفسه سینه , محبوب‌ترین منبع ماده پیوندی برای رینوپلاستی است , البته منتقدین به خطر بالای آسیب برداشتن , تخریب‌ و نابودی ریه اشاره میکنند . 

براساس اعلام انجمن جراحی پلاستیک ایالات متحده , همه‌ بیمارانی که فعالیت رینوپلاستی انجام می دهند بایستی تصمیم بگیرند که آیا خاصیت ها حاصل شده این انگیزه را به مخاطرات و عارضه ها احتمالی آن ترجیح می دهند یا این که نه؟ جراحان پلاستیک اکثر زمان ها پیش از اینکه از بیماران بخواهند موافقنامه را امضا نمایند , مخاطرات احتمالی را برای‌شان توضیح میدهند . بیهوشی , خون‌ریزی , آلودگی , جراحت برداشت , تغییرات در آلرژی پوست , نقص‌ تنفسی , بی‌رنگی پوست و قابلیت کار مجدد اعم از این دلایل میباشند .

تجمیل الانف

فراگیری پباده سازی سایت

فراگیری پباده سازی سایت 

h1 , h2 , h3 { 

font - family : “ Trebuchet MS ” , Helvetica , Arial , sans - serif; 


h1 { 

font - size : x - large; 

background - color : navy; 

color : white; 


h2 { 

color : navy; 

font - size : 130 % ; 

font - weight : normal; 


design - web - 136 . jpg 

ما برای تگ h2 مسافت بین خطوط یا این که به عبارتی line - height را برابر با 130 % تعیین کردیم که می گردد کمی که از سایز large بزرگتر و از x - large کوچکتر است . 

نکته از ترجمه کننده : 

توجه نمائید همگی این پروسه جز تمرین شما حساب میگردد و می‌توانید روی هر فایلی انجام دهید . یعنی اهمیت ندارد حتماً روی پوشه معرفی شده از کتاب کار نمایید . 


اضافه کردن : padding 

در صورتی‌که نگاهی به بخش heading وب سایت خویش و به بردرهای آن که در قسمت های پیش به بررسی آنان پرداختیم بیاندازید . متوجه می‌شوید در جاهایی که به دور متن‌ها بردر قرار دادیم بردر ها به متن ها چسبیده اند و هیچ مسافت ای فی مابین آن ها نیست . این نوع نمایش متن ها مقداری غیرمناسب به حیث می‌رسد , به لحاظ شما ایطور نیست؟ برای رفع این مورد بیایید تا پاره ای مسافت در بین آن‌ها تولید کنیم , به‌این خواسته از padding استفاده میکنیم . 

در ذیل سه روش گوناگون برای اضافه کردن padding به موادسازنده بلاک با واحد های گوناگون em و px و % مستعمل شده‌است : 


. pixelpadding { 

padding : 30px; 

border : 1px dashed gray; 

. empadding { 

padding : 2em; 

border : 1px dashed gray; 

. percentagepadding { 

padding : 5 % ; 

border : 1px dashed gray; 


design - web - 138 . jpg 

کدام پیمانه دلخواه خیس است؟ 

در صورتیکه هر سه روش بالا تاثیر یکسانی بر روی پباده سازی تارنما شما می‌گذارند , پس چه چیزی در حین تعیین یکی از طریق هاتوسط شما تاثیر گذار است؟ جواب این است : که شما دوست دارید تارنما شما چه گونه خلق و خوی نماید و نمایش یابد . 

نکته فراوان دارای اهمیت : 

• در حالتی که شما رغبت دارید که وب سایت شما با تغییر تحول سایز پنجره کوچک و بزرگ شود براین اساس بایستی ازروش درصدی استفاده فرمایید . هر قدر سایز پنجره مرورگر شما بزرگتر شود به به عبارتی نسبت هم میزانpadding داده شده بزرگتر خواهد شد . به عنوان مثال در پباده سازی وبسایت فوق از این روش مستعمل شده‌است . 

• اگر‌که میخواهید طوری وبسایت خویش را پباده سازی نمایید که با عوض کردن سایز فونت های برگه مسافت هایی که در وب سایت خویش تولید میکنید به به عبارتی نسبت کم و یا این که دوچندان شوند پس در‌این‌حالت‌ شما بایستی از مقیاس em استفاده نمایید . چرا‌که مقدار های مو جود در وبسایت مبنی بر میزان سایز فونتی است که استفاده کننده برای مرورگر خویش تهیه و تنظیم نموده است , درصورتی که یوزرها سایز فونت مرورگر خویش را ارتقا دهند در‌این‌صورت‌ مسافت های با مقیاس em هم به طور همزمان با تغییر تحول سایز فونت مرورگر بسیار خواهند شد . 

• اگرکه شما در پباده سازی وبسایت خویش برای عناصری در سایتتان که قرار است سوای در لحاظ به چنگ آوردن سایز فونت ها و هم تغییر تحول سایز پنجره مرورگر همواره یک سایز ثابتی داشته باشند از مقیاس پیکسل بایستی استفاده فرمائید . یک پیکسل نسبتاً برابر با یک نقطه در کاغذ صفحه نمایش شما می‌شود . چرا میگوییم نسبتاً زیرا بیشتر مرورگرهای نو امکان قابلیت بزرگ نمایی کاغذ را برای استفاده کننده دارا‌هستند و همگی عنصرها ورقه را می‌توانند به یک نسبت بزرگ کنند که در‌این در بین یوزرها اقتدار در اختیار گرفتن پاره ای در زمان بزرگ نمایی نسبت به موادسازنده خواهند داشت .

تعریف padding و اضافه کردن آن به وب سایت : 

افزودن مسافت بین موادتشکیل دهنده تارنما سبب بهبود دادن ظواهر وبسایت خواهد شد . بیایید تا با نیز این کار را انجام دهیم و تغییراتی را در پروژه خویش اعمال کنیم . یه خرده وقت بگذارید و padding های اضطراری را به به تگ های heading ( رمز تیترها ) در پوشه style1 . css خویش انجام دهید . 

به تگ h1 خویش در انتهای استایل های داده شده خطوط پررنگ شده را بیشتر نمائید . 


h1 { 

font - size : x - large; 

background - color : navy; 

color : white; 

padding - top : 2em; 

padding - bottom : . 2em; 

padding - left : . 4em; 


در سطح سپس بیایید و برای تگ h2 خویش هم مقداری مسافت تولید فرمایید . 


h2 { 

color : navy; 

font - size : 130 % ; 

font - weight : normal; 

padding - top : 15px; 


در غایت هم tagline p را هم یافته و به آن نیز مقادیر زیر را بدهید : 


#tagline p { 

font - style : italic; 

font - family : Georgia , Times , serif; 

background - color : #bed8f3; 

border - top : 3px solid #7da5d8; 

border - bottom : 3px solid #7da5d8; 

padding - top : . 2em; 

padding - bottom : . 2em; 

padding - left : . 8em; 


حال فولدر css خویش را ذخیره کرده و پنجره مرورگر خویش را refresh نمایید تا تغییرات را ملاحظه کنید . همان طور که مراعات میکنید تصویر سمت چپ گذشته از اعمال padding به موادتشکیل دهنده تارنما را نمایش می‌دهد و تصویر سمت راست چهره یی است که بعد از انجام تغییرات باید مشاهده نمائید .

طراحی سایت در مشهد

موادسازنده با اهمیت در پباده سازی وب سایت


5 . خلأ و سپید را در عین آسانی فراموش نکنید 

آسانی را مراقبت نمائید . در این باره مدام عبارتی مطرح است : ( Less Is More ( !!! بدین مضمون‌ که کم , بسیار است . مدام آسانی کلید زیبایی و موفقیت پباده سازی وبسایت است . فضای سپید , خلأ است که مؤلفه های متعدد مو جود در وب سایت را از نیز جدا می نماید . این فضای سپید در صورتی به خیر مورد استفاده قرار بگیرد , بر روی لایه ها و ساختار های پباده سازی وبسایت همانند یک ماده درخشان کننده ای صورت می نمایاند که سبب ساز دیدنی گشتن گرافیک های وبسایت میگردد . از این خلأ فی مابین تیترها , منوها , تصاویر و متون استفاده فرمایید . 


توجه داشته باشید که خلأ در معنای فضایی با رنگ سپید نیست . می تواند هر رنگی باشد . دراصل به معنای خلأ از نوشته , عکس و . . . است . 


این نکته نیز دارای اهمیت است که در رنگ های مورد استفاده خویش , محدودیتی قائل گردید . برای پباده سازی تارنما ماهر , بیش از 2 تا 4 طیف رنگ استفاده نکنید . از رنگ های گوناگون صرفاً برای پررنگ کردن داده ها درون تارنما استفاده نمائید . 

اکثری ازطراحان وب سایت , به آسانی فراموش می نمایند که 95 % پباده سازی وبسایت , تایپوگرافی آن است . تارنما ها در مرورگر های گوناگون به نمایش در می‌آیند . که‌این نکته در خصوص فونت ها نیز درستی می نماید . فونت مصرف شده در وبسایت خویش را در مرورگر های متعدد آزمون نمایید . این یک فاکتور کوچک است که تغییرات بزرگی را بر روی تجربه یوزرها از مطالعه داده ها درون وبسایت , بوجود میاورد . مراقب مسافت گذاری لغت ها , چیدمان آن‌ها , نکات ویرایشی و تر و تمیز و سطح بودن عبارات باشید . این سلسله مراتب تایپوگرافی , به یوزرها شما در یافتن و تلاوت داده ها با اهمیت یاری می نماید . 

7 . نقش مؤثر تصاویر در پباده سازی وبسایت 

تصاویر از عبارات بلند خیس و شیوا خیس حرف می نمایند و بر رسایی پبغام , تأثیر بسزایی داراست ; که همین نکته علت محبوبیت نزد یوزرها و همینطور نقش با اهمیت تصاویر در پباده سازی تارنما است . لحاظ و دقت یوزرها و بازدیدکنندگان را با تصاویر خوشگل جلب فرمایید . از تصاویر تحت عنوان مؤلفه های پباده سازی تارنما استفاده فرمایید . که‌این هم راهی مضاعف خوب برای القای حسی اختصاصی , به یوزرها و بازدیدکنندگان وبسایت است . شما می‌توانید از تصاویر هم تحت عنوان تصویر دورنما استفاده فرمائید . 

8 . پیوستن به شبکه های عمومی 

شبکه ها و شبکه‌های‌مردمی مورد استفاده بوسیله مارک شما بایستی به سادگی به دور نیز توده شوند تا حضور آنلاین شمارا رواج و ثبت نماید . در جاهایی که عقلانی است و فکر می‌کنید که اثر گذار است , شبکه های مردمی را وارد داستان فرمایید . لینک و پیوند های شبکه‌های‌مردمی که در آنان عضو می باشید را به خیر و خوبی و آشکارا در پباده سازی وبسایت خویش قرار دهید . بیشتر سفارش میشود که‌این پیوند ها و دکمه های شبکه های مردمی را بر بالای وبسایت , ذیل و یا این که در امتداد کناره های ورقه خانه/اصلی قرار دهید . همینطور میتوانید پیوند ها و دکمه های شبکه های عمومی را هم در نوار مسیر یابی وب سایت قرار دهید , که در آن صورت یوزرها کارکشته خواهند بود تا از هر برگه ای در وبسایت , به شبکه های مردمی شما , متصل شوند . 

طراحی سایت در مشهد

مدیریت اداره نظام مهندسی ساختمان استان قم , حضور مهندسان غیربومی را از دورازشوخی ترین بلاها در حوزه ساختمانی استان

مدیریت اداره نظام مهندسی ساختمان استان قم , حضور مهندسان غیربومی را از دورازشوخی ترین بلاها در حوزه ساختمانی استان دانست و اعلام کرد : فایده گیری از مشاوران غیر مستقر به اشتغال استان زخم وارد مینماید . 


به نقل از ایسنا , «امین مقومی» روز جاری ( سه شنبه سوم اسفندماه ) در نشست خبری اداره نظام مهندسی ساختمان به‌مناسبت فرارسیدن روز مهندسی , به ارائه گزارشی در باب تلاش همین سال این اداره پرداخت و افزود : تیم بررسی اداره به‌صورت دوره‌ای حضور مهندسان را رصد می نمایند تا ضمن افتتاح از توان مهندسان مستقر استان قم از دیگر تخلف‌ها جلوگیری شود . 


او بابیان این که اداره 4690 عضو داراست که از این تعداد 53 درصد دارنده پروانه اشتغال می‌باشند , به رویش ۵ درصدی اعضاء در سالجاری نسبت به سال پیشین اشاره نمود و افزود : از این تعداد 250 بدن معمار باسابقه دارنده پروانه و 250 کاردان زبده دارنده پروانه میباشند که می بایست از گنجایش متخصصین به‌صورت مناسب مصرف شود . 


مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان استان قم با اشاره به اینکه این تعداد به نسبت سال‌های اخیر پرورش مقداری محسوب میشود , بخش‌نامه وزارت رویه و شهرسازی در رابطه اینکه ورود به رشته و امتحان مشروط به عضویت در اداره نیست را عامل پرورش نکردن یک‌باره تعداد مهندسان اداره نظام مهندسی ساختمان دانست . 


مقومی از وظیفه‌های حساس اداره را برگزاری دوره‌های فراگیری برشمرد و افزود : طی سال‌جاری در‌این حوزه 30 درصد داشته است که معادل 68 هزار نفر ساعت دوره‌های آموزشی برگزار شده که بالغ بر 5000 بدن را مشتمل بر میشود و می‌توان اظهار کرد که هر عضو دستکم در یک زمان کمپانی داشته است . 


او اضافه کرد : در حوزه فراگیری تفاهم‌نامه‌ای با سه راس آموزشی و علمی در جهت برگزاری دوره‌های آموزشی انعقاد شد , هم‌چنین در اکنون پیگیری و منعقد تفاهم‌نامه با راس فنی حرفه‌ای برای فراگیری کارگان ساختمانی هستیم . 


مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان استان قم افزود : سال جاری نظام‌نامه حمایت از طرح‌های پژوهشی با خط مش کاربردی‌تر شدن تصحیح که در سود آن 7 طرح پژوهشی در هفت حرفه حاصل شد و پیگیری و ارائه به ارگان‌های دارای ربط جهت کاربردی شدن این پژوهش‌ها در اکنون انجام است . 


مقومی , با اشار به بضاعت و توان و اثرگذاری حضور مهندسین در مناصب مدیریتی افزود : با راه تقویت علم مدیریتی مهندسان , تفاهم‌نامه آموزشی با بهشت دانشگاهی فارابی دانش گاه تهران انعقاد شد که در سود آن شاهد افزایش مرحله آموزش‌ها بودیم . 


او به ساخت یک مثال بنا سنتی اشاره نمود و اظهار کرد : این بنا در نشست تخصصی که پنجم اسفندماه با حضور اساتید پررنگ کشوری برگزار خواهد شد , پرده برداری و در یک کدام از بوستان‌های شهر جانمایی میشود . 


مدیر اداره نظام مهندسی ساختمان استان قم هم‌چنین در حوزه فرهنگسازی به پخش برنامه رادیویی , چاپ یک جلد کتاب در حوزه معماری اسلامی و دو شماره نشریه اشاره نمود . 


مقومی , با اشاره به امتحان عضویت در اداره نظام مهندسی اشاره نمود و ذکر کرد : عصر نخستین این امتحان شهریورماه با حضور 1933 درخواست کننده برگزار شد که از این تعداد 10 درصد برنده به ورود شدند .


او ادامه بخشید : گسترش سرویس ها الکترونیک از اولویت‌های اداره است و با این سرویس ارسال گزارش‌های مهندسان به شهرداری‌ها و اداره به‌صورت الکترونیک انجام می گردد که علاوه‌بر کاهش رفت وآمد در جلوگیری از تخلفات ساختمانی هم تأثیر بسزایی خواهد داشت . 


مدیریت اداره نظام مهندسی ساختمان استان قم افزود : این طرح به‌صورت آزمایشی در یک کدام از بخش ها انجام شد و نواقص آن رفع شد که امید واریم از اولِ سال 96 در همگی بخشها استان عملیاتی شود . 


مقومی , اجرای طرح مجریان ذی‌صلاح را مورد دقت ویژه قرار بخشید و اعلام کرد : این مقوله مهم ترین حق تقدم شرایط کنونی نظام مهندسی استان قم است که‌این طرح به‌صورت تدریجی اجرا می شود که حق تقدم در آغاز در تراز اسکلت ساختمان است . 


او بابیان اینکه با اجرای این طرح یکسال به قدمت ساختمان‌ها اضافه شده و جزو سرمایه‌های ملی حراست می شود , افزود : برای اجرای طرح مجریان ذی‌صلاح گنجایش رسمی بدون شوخی داریم ولی نتوانستیم پیروز باشیم , زیرا این طرح یک زمینه فرابخشی است و به هماهنگی یک سری دستگاه نیاز داراست .

بازسازی مجدد  نمایش سورس دانلود سورس

آزمون نظام مهندسی