azarnush

عمل بینی

azarnush

عمل بینی

کاهش عارضه ها فعالیت بینی با استفاده از غضروف قفسه سینه

کاهش عارضه ها فعالیت بینی با استفاده از غضروف قفسه سینه 

در سال ۲۰۱۳ , حدود ۲۲۰ هزار آمریکایی کار جراحی بینی انجام دادند و این رقم , فعالیت رینوپلاستی را بعداز کار ارتقاء حجم سینه در موضع دومی فعالیت جراحی پرطرفدار زیبایی قرار داده است . 

بخش اعظمی از بیماران در عجله برای تغییر تحول صورت بینی‌شان , از مخاطرات احتمالی این کار ترمیمی چشم‌پوشی مینمایند . نتایج تحقیقی نو نشان داده که استفاده از غضروف از قفسه سینه خویش مریض می تواند خطر عارضه ها رنج‌آور مرتبط با فعالیت جراحی را کم کند . 

نویسندگان این تحقیق اشاره کردند که «عوارض طولانی‌مدت کلی مرتبط با استفاده غضروف دنده‌ها در رینوپلاستی ذیل بود . زیرا آمار تخریب و جراحت برداشتن هیپرتروفی قفسه سینه بالا بود , جراحان می‌بایست به کاهش این دلایل دقت بیشتری نمایند . » 

به گفته آن ها «تحلیل‌های آتی بایستی تحقیقی با جامعه آماری بزرگ‌تر و تعاریف روشن‌تری از دلایل و پیگیری‌های بلندمدتی را مشتمل بر شود تا نتایج قابل اعتمادتری حاصل شود . » 

دانشمندان راءس پزشکی ملی در سئول کره جنوبی اطلاعاتی برای ۱۰ تحقیق را جمع‌آوری کردند , اطلاعاتی از ۴۵۱ بیماری که با استفاده از غضروف قفسه سینه کار جراحی رینوپلاستی انجام داده بودند . عارضه ها بلندمدت کار جراحی بینی با استفاده از غضروف قفسه سینه , با ‌پیگیری‌هایی که تا ۳۳ ماه بعد از فعالیت جراحی دنبال شد , بررسی شد . هرچند غضروف قفسه سینه , محبوب‌ترین منبع ماده پیوندی برای رینوپلاستی است , البته منتقدین به خطر بالای آسیب برداشتن , تخریب‌ و نابودی ریه اشاره میکنند . 

براساس اعلام انجمن جراحی پلاستیک ایالات متحده , همه‌ بیمارانی که فعالیت رینوپلاستی انجام می دهند بایستی تصمیم بگیرند که آیا خاصیت ها حاصل شده این انگیزه را به مخاطرات و عارضه ها احتمالی آن ترجیح می دهند یا این که نه؟ جراحان پلاستیک اکثر زمان ها پیش از اینکه از بیماران بخواهند موافقنامه را امضا نمایند , مخاطرات احتمالی را برای‌شان توضیح میدهند . بیهوشی , خون‌ریزی , آلودگی , جراحت برداشت , تغییرات در آلرژی پوست , نقص‌ تنفسی , بی‌رنگی پوست و قابلیت کار مجدد اعم از این دلایل میباشند .

تجمیل الانف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.