azarnush

عمل بینی

azarnush

عمل بینی

موادسازنده با اهمیت در پباده سازی وب سایت


5 . خلأ و سپید را در عین آسانی فراموش نکنید 

آسانی را مراقبت نمائید . در این باره مدام عبارتی مطرح است : ( Less Is More ( !!! بدین مضمون‌ که کم , بسیار است . مدام آسانی کلید زیبایی و موفقیت پباده سازی وبسایت است . فضای سپید , خلأ است که مؤلفه های متعدد مو جود در وب سایت را از نیز جدا می نماید . این فضای سپید در صورتی به خیر مورد استفاده قرار بگیرد , بر روی لایه ها و ساختار های پباده سازی وبسایت همانند یک ماده درخشان کننده ای صورت می نمایاند که سبب ساز دیدنی گشتن گرافیک های وبسایت میگردد . از این خلأ فی مابین تیترها , منوها , تصاویر و متون استفاده فرمایید . 


توجه داشته باشید که خلأ در معنای فضایی با رنگ سپید نیست . می تواند هر رنگی باشد . دراصل به معنای خلأ از نوشته , عکس و . . . است . 


این نکته نیز دارای اهمیت است که در رنگ های مورد استفاده خویش , محدودیتی قائل گردید . برای پباده سازی تارنما ماهر , بیش از 2 تا 4 طیف رنگ استفاده نکنید . از رنگ های گوناگون صرفاً برای پررنگ کردن داده ها درون تارنما استفاده نمائید . 

اکثری ازطراحان وب سایت , به آسانی فراموش می نمایند که 95 % پباده سازی وبسایت , تایپوگرافی آن است . تارنما ها در مرورگر های گوناگون به نمایش در می‌آیند . که‌این نکته در خصوص فونت ها نیز درستی می نماید . فونت مصرف شده در وبسایت خویش را در مرورگر های متعدد آزمون نمایید . این یک فاکتور کوچک است که تغییرات بزرگی را بر روی تجربه یوزرها از مطالعه داده ها درون وبسایت , بوجود میاورد . مراقب مسافت گذاری لغت ها , چیدمان آن‌ها , نکات ویرایشی و تر و تمیز و سطح بودن عبارات باشید . این سلسله مراتب تایپوگرافی , به یوزرها شما در یافتن و تلاوت داده ها با اهمیت یاری می نماید . 

7 . نقش مؤثر تصاویر در پباده سازی وبسایت 

تصاویر از عبارات بلند خیس و شیوا خیس حرف می نمایند و بر رسایی پبغام , تأثیر بسزایی داراست ; که همین نکته علت محبوبیت نزد یوزرها و همینطور نقش با اهمیت تصاویر در پباده سازی تارنما است . لحاظ و دقت یوزرها و بازدیدکنندگان را با تصاویر خوشگل جلب فرمایید . از تصاویر تحت عنوان مؤلفه های پباده سازی تارنما استفاده فرمایید . که‌این هم راهی مضاعف خوب برای القای حسی اختصاصی , به یوزرها و بازدیدکنندگان وبسایت است . شما می‌توانید از تصاویر هم تحت عنوان تصویر دورنما استفاده فرمائید . 

8 . پیوستن به شبکه های عمومی 

شبکه ها و شبکه‌های‌مردمی مورد استفاده بوسیله مارک شما بایستی به سادگی به دور نیز توده شوند تا حضور آنلاین شمارا رواج و ثبت نماید . در جاهایی که عقلانی است و فکر می‌کنید که اثر گذار است , شبکه های مردمی را وارد داستان فرمایید . لینک و پیوند های شبکه‌های‌مردمی که در آنان عضو می باشید را به خیر و خوبی و آشکارا در پباده سازی وبسایت خویش قرار دهید . بیشتر سفارش میشود که‌این پیوند ها و دکمه های شبکه های مردمی را بر بالای وبسایت , ذیل و یا این که در امتداد کناره های ورقه خانه/اصلی قرار دهید . همینطور میتوانید پیوند ها و دکمه های شبکه های عمومی را هم در نوار مسیر یابی وب سایت قرار دهید , که در آن صورت یوزرها کارکشته خواهند بود تا از هر برگه ای در وبسایت , به شبکه های مردمی شما , متصل شوند . 

طراحی سایت در مشهد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.