azarnush

عمل بینی

azarnush

عمل بینی

نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش

آزمون نظام مهندسی

نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش 

به گزارش خبر‌ها نظام مهندسی ( akhbarmohandesi . ir ) , قیم کارها نمایشگاهی اتاق تعاون کشور‌ایران ذکر کرد : سیزد‌همین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش با حضور صدوچهارده کمپانی داخلی و فرنگی از دوازدهم تا پانزدهم اردی فردوس ماه در کیش برگزار میگردد . نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش 





نمایشگاه بین المللی عمران وساختمان کیش 

سیدمحمد کریمی بابیان اینکه برپایی این نمایشگاه بین المللی در ناحیه خلیج عجم با نیز کاری حوزه‌ آزاد کیش و حضور قسم کاران عمرانی منجر رونق و سپرده گذاری در ناحیه می‌شود اظهار‌کرد : این نمایشگاه سبب رقابت با کشورهای حوزه خلیج عجم در جهت گردش گری هم خواهد شد . 

کریمی ادامه بخشید : هشتادوشش کمپانی داخلی , بیست و چهار کمپانی نماینده فرنگی و چهار کمپانی فرنگی بصورت بی واسطه در‌این نمایشگاه حضور دارا هستند . 

او در زمینه‌ی کشورهای کمپانی کننده در نمایشگاه تیتر کرد : ایتالیا , آلمان , چین , ترکیه , هلند , امارات , کره جنوبی , فنلاند , سوئیس , برزیل , امریکا , اسپانیا , انگلیس , ایالات متحده عربی و فرانسه از شرکتهایی می باشند که بدون واسطه یا این که بصورت نمایندگی حضور خواهند داشت . 

او افزود : درین نمایشگاه محصولها و موضوعاتی در مسئله های محصولهای مبنا ای ساختمانی و سیستمهای بنا ای , اسباب و اثاث و تاسیسات برقی , نازک کاری , معماری , چینش داخلی و فضای گشوده , اسباب و اثاث و تاسیسات مکانیکی ساختمان , الکترونیکی , امنیتی و هوشمند سازی ساختمان ارائه میگردد . 

ابزار و اتومبیل آلات ساختمانی , سرویس ها مهندسی و ماهر , بازارسرمایه , بالا بر , بالابرو سیستمهای متحرک , تشکلهای ماهر , فراگیری , شرکت کردن و تبلیغات و عمران و سرویس ها شهری از دیگر موضوعات و محصولهای قابل ارایه درین نمایشگاه است که کریمی به آن اشاره کرد . 

او راجع‌به برنامه های جنبی این نمایشگاه هم تاکید کرد : برگزاری گرد هم آیی اتاقهای تعاون و اتحادیه های سراسری , برگزاری سه کارگاه آموزشی با روی کرد مقاوم سازی و افزایش سکو , معرفی نمایشگرهای ۳ بعدی هولوگرام برای اولین دفعه درین نمایشگاه , میزگرد خبری اهداء لوح و تندیس به ساخت کنندگان و غرفه برتر از برنامه های جنبی این نمایشگاه است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.