azarnush

عمل بینی

azarnush

عمل بینی

سازمانی پیروز در بخش سرویس ها بیمه کامل شدن معالجه

نظام مهندسی ساختمان استان مازندران , سازمانی چیره در بخش سرویس ها “ بیمه کامل شدن معالجه ” است

<a href="https://www.akhbarmohandesi.ir/category/test-engineering-council/test-engineering-council-news/">آزمون نظام مهندسی</a> 

به گزارش اداره نظام مهندسی ساختمان مازندران احمدرضا گران خزانه دار اداره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بتشریح پوشش و تعهدات بیمه کامل شدن معالجه جوارح , تعرفه حق بیمه و تجهیزات و مزایای این طرح پرداخت . سازمانی چیره در بخش سرویس ها بیمه کامل شدن معالجه 




سازمانی برنده در بخش سرویس ها بیمه کامل شدن معالجه 


سازمانی چیره در بخش سرویس ها بیمه کامل شدن معالجه 

اداره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران طبق میانگین سنی اعضای با شخصیت اداره و نیز چنین استطاعت مالی و درآمد آن‌ها بر این اعتقاد بود که جوارح از دستکم سرویس ها بیمه کامل شدن معالجه و پوشش بیمه ای مطلوب منفعت مند گردند . 


در بررسیهای انجام گرفته معلوم شد حق بیمه استان مازندران با سرویس ها شبیه ( بعضاً در بعضا از آیتمها با پوشش بیمه ای اضافه ) به ازاء هر نفر در سال بین دویست و پنجاه تا سیصد هزار تومان نسبت به قرارداد بررسی شده شبیه کم خیس بوده است . 


در تعریف آیتمهای ما یحتاج که نیازمند آن بود مورد پوشش قرار گیرند , آن چه مورد اعتنا هیئت مدیره اداره بوده فراوانی آیتمها بوده است . در خیلی از موردها شرکت ها بیمه گر مواقعی نظیر سمعک – تنظیم اعضای ارگانیک تن – عینک را که فراوانی پائینی دارا‌هستند را به آیتمها بیشتر می‌کنند که موجب ارتقا حق بیمه می گردد . بطور نمونه بیماری ها و ناهنجاری های جنین که در سال نو به آیتمها طولانی تر شوید همه پزشکان زنان و وضع حمل از بیماران خویش مطالبه میکردند که در کم خیس قراردادی به چشم می خورد البته در تعهدات بیمه گر طرف قرارداد با اداره مازندران حیث شده‌است . 


نیز چنین بیماری هایی از جنس پاراکلینیکی یک و دو که دارنده فراوانی بالا است کارایی شوید با پوشش بیمه ای بالاتری به نیز کاران ارائه گردد . پرداخت مخارج مرتبط با آمبولانس باطن شهری و بیرون شهری , با اعتنا بدین این‌که تاثیر بسزایی در نرخ حق بیمه ندارد براین اساس در بخش تعهدات بیمه گر دارنده نرخی مشخصی بوده که بر پایه ی نرخ هزینه ایاب و ذهاب در استان ها به طور جزئی قادر است کم یا این که فراوان شود . 


راجع به این‌که چرا طرحهای متنوع به خصوص دندان پزشکی – دارو و ویزیت درین تفاهمنامه چشم نشده است , شایان توجه می باشد حیث مورد ها فوق الذکر موجب ارتقا صدوده درصدی حق بیمه میگردد که در صورت عدم استقبال نیز کاران و با دقت به آن که موسسات بیمه گر طبق شرکت کردن معین سفارش ارزش خویش را اعلام می‌کنند . این مورد میتوانست باعث بعدم زیر پوشش قرار به چنگ آوردن نیز کارانی که خواستار دستکم پوشش بیمه ای می باشند شود , نیز چنین در مشاجره سرویس ها دندان پزشکی , موسسه ها بیمه گر از تعرفه سندیکای بیمه گران تبعیت می کند که دارنده تعرفه مضاعف پائینی می‌باشد . بطور نمونه حق الزحمه یک دندان دکتر میانگین برای ترمیم ریشه دندان یک کاناله پولی حدود هفتصدوپنجاه هزار تومان بوده در حالی که تعرفه سندیکا مبلغ حدود دویست و پنجاه هزار تومان است که بلحاظ قیمت اقتصادی و میزان حق بیمه منافع بیمه گذار را تامین نمینماید که اداره درصدد است جهت سرویس ها دندان پزشکی پس از مطالعه بی نقص از طریق های مطرح شده به وسیله موسسه ها شبه بیمه ای که صرفاً در قضیه سرویس ها بیمه ای دندان پزشکی کار می نمایند استفاده کند . 


آیتمهایی همانند بیماری های خاص و صعب العلاج دارنده سطر میزان دارایی معین در میزان دارایی اداره است که تا به امروز به کلیه درخواسته ها جواب مثبت داده شده‌است و در مواقعی نیز که بیرون از سقف دارایی ای بوده با تائید هیئت مدیره اداره پرداخت شد ذکر این نکته لازم می‌باشد که یکی آیتمهای حیاتی توصیه ارزش , شرکت کردن مهندسان در طرح بیمه کامل شدن معالجه بوده که دلیل تاثیرگذاری در حق بیمه اعلامی از سمت موسسات بیمه گر هست و از این نظر در اداره مازندران در مقایسه با استان هایی که دارنده بیش ترین جمعیت عضو هستند , خیر صرفا بها پیشنهادی بیمه گر بیشتر نبوده بلکه کم خیس نیز بوده است . 

خیلی از بیمه گرها در عقد قرارداد جهت بیمه کامل شدن معالجه , بیمه گذار را ملزم بخرید بیمه طومار قدمت و نقص عضو می کنند درحالی که در اداره مازندران خیر صرفا چنین الزامی نیست بلکه اداره به طور بدون پول این پوشش بیمه ای را از محل درآمدهای خویش برای همه جوارح تامین میکند . 


در اداره مازندران در سالیان اخیر چنان چه عضوی رغبت بعقد قرارداد با کمپانی بیمه گر نداشته باشد , مورد حمایت پوشش بیمه اداره خواهد بود و اشخاص مورد سرپرستی آن از باب جراحیهای تخصصی – جراحیهای همگانی و پاراکلینیکی یک و دو مورد حمایت می‌باشند . 


به این ترتیب با دقت به همگی مورد ها فوق الذکر حق بیمه اداره مازندران حدود دویست و نود هزار تومان کم خیس از قرارداد بررسی شده شبیه است . درخاتمه اعلام می‌دارد با بررسیهای انجام گرفته می توان اداره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران را سازمانی پیروز در بخش سرویس ها بیمه کامل شدن معالجه دانست .<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m18!1m12!1m3!1d3126.6807791454203!2d47.67706561553423!3d38.402629383560175!2m3!1f0!2f0!3f0!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!3m3!1m2!1s0x401842da23955c23%3A0x3944b889f2b45f1c!2z2b7Yp9uM2q_Yp9mHINiu2KjYsduMINiq2K3ZhNuM2YTbjCDZhti42KfZhSDZhdmH2YbYr9iz24w!5e0!3m2!1sen!2sir!4v1503767332908" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.